. Jak ale určit, který problém vyžaduje vaši pozornost ze všeho nejdřív? Právě jsme dokončili dvě nové funkce, které vám se stanovením priorit pomohou: Relevanci a Filtrování problémů.

Relevance

Relevance stanoví, jak moc je stránka důležitá pro zobrazení ve vyhledávačích, a podle toho jí přidělí hodnotu na stupnici od 1 do 10. Na jejím určení se podílí mnoho faktorů jako například: jak často se stránka mění, kolik na ni vede odkazů, jestli je indexovatelná.

Relevanci najdete v sekcích Stránky a Problémy, kde vám pomůže určit, které stránky jsou nejdůležitější.

Relevance

Filtrování problémů

Nejlepší na filtrování problémů je, jak se dají zásadní stránky oddělit od ostatních. Zásadní stránky jsou ty, které mají nejvyšší relevanci v rámci webu, takže je důležité vyřešit nejprve jejich problémy.

Kromě toho můžete filtrovat také podle statusu a kategorie tak, abyste si vytvořili segment přesně podle svých potřeb. Chcete si zobrazit obsahové problémy na zásadních stránkách, které je třeba vyřešit? Stačí na to pár kliknutí.

Tyto funkce jsou nyní k dispozici pro všechny uživatele. Vyzkoušejte je ještě dnes a zefektivněte tak svou práci.

Veronika Martošová
Veronika Martošová

Veronika je produktová manažerka ContentKingu. Vždy si ráda vyslechne naše zákazníky a jejich potřeby, pro které následně ve spolupráci s vývojářským týmem hledá ta nejlepší řešení. Užívá si, že může pracovat na pomezí designu, vývoje, marketingu a obchodu.

Získejte zkušební verzi na 14 dní zdarma

Začněte během 20 vteřin

Vložte platnou doménu, prosím (www.priklad.cz).
  • Platební karta není potřeba
  • Není třeba žádná instalace
  • Bez závazků