Atlassian, jeden z předních současných celosvětových poskytovatelů SaaS, stojí za úspěšnými produkty jako jsou Jira, Confluence a Trello. Má přes 135 000 zákazníků po celém světě a hlavní prodejní kanál pro ni představují webové stránky. Je tedy zřejmé, že SEO je pro Atlassian naprosto klíčovou disciplínou.

Počáteční výzva

Zákazníky získává Atlassian především prostřednictvím svých produktových webů. Je pro něj tedy klíčové vědět o všem, co se na stránkách nečekaně změní nebo pokazí. Z toho důvodu hledal Kevin Indig, který v Atlassianu vede technické SEO, řešení monitoringu napříč webovými stránkami, které změny a problémy okamžitě zachytí.

Řešení

Tím správným řešením se ukázal být ContentKing. Tým Atlassianu přidal do ContentKingu své webové stránky a rychle se mu podařilo nastavit správnou konfiguraci segmentů a upozornění.

Prostřednictvím ContentKingu naše webové stránky monitorujeme, používáme ho ke sledování změn a jako systém upozornění v reálném čase.

Dnes ContenKing pro Atlassian zajišťuje sledování změn v kódu i obsahu webů, monitorování jejich dostupnosti a upozornění v reálném čase. Tím významně zlepšil řízení kvality a pomáhá při řešení problémů v backendu.

Výsledek

ContenKing nyní pro tým Atlassianu představuje pojistku, kterou hledal:

Nedávno jsme měli závažný problém s dostupností souboru robots.txt a několik výpadků na stránkách Bitbucket.org a bez ContentKingu bychom na ně nepřišli. Zcela jistě bychom tak utrpěli ztráty v organické návštěvnosti a obchodních příležitostech.

ContentKing nyní monitoruje všechny důležité weby Atlassianu, a zajišťuje mu tak spolehlivou kontrolu kvality, díky které předchází zbytečným starostem.